Kariéra

PRÁCA V GIOVANI

Pridajte sa k nám a podieľajte sa na úspechu európskej firmy

Voľné miesta
práca pre značku parfémov na pranie Giovani

Hľadáte si prácu? Alebo by ste chceli pracovať v prosperujúcej firme, ktorá si svoj tím váži a zaujíma sa o spokojnosť svojich zamestancov? Od nás ľudia neodchádzajú. Na tomto mieste nájdete aktuálnu ponuku voľných pracovných príležitostí v spoločnosti Giovani Essenze, s.r.o.

kariéra vo firme Giovani

O nás

Giovani® je exkluzívnou značkou parfumov na pranie a ďalších voňavých produktov. V Giovani® od úplného začiatku v decembri 2022 staviame na kvalite. Tá je u nás prednejšia ako kvantita. Sme jednotkou na trhu v kvalite parfémov na pranie. U nás pracujete na niečom, čo dáva zmysel a má veľkú budúcnosť. Sme jednoznačne najrýchlejšie rastúcou značkou parfémov na pranie, aká tu kedy bola a to nielen na Slovensku. Žiadna iná značka v tomto odvetví nevyrástla už za prvý rok pôsobenia na trhu tak ako Giovani®. Za to vďačíme nielen vysokej kvalite produktov, služieb, procesov v našej firme, ale v neposlednom rade aj nášmu kvalitnému tímu, do ktorého môžete patriť aj vy. S e-shopmi postupne expandujeme do viacerých krajín Európy. Aktuálne je ich už 6. Máme stovky tisíc spokojných zákazníkov a veľké plány do ďalších mesiacov a rokov. Náš tím sa pravidelne rozrastá a prakticky neustále hľadáme ďalších kolegov do nášho kolektívu.

ZAMESTNANECKÉ BENEFITY

Stabilná firma a pracovná pozícia Stabilná firma a pracovná pozícia
Príjemná atmosféra bez stresu Príjemná atmosféra bez stresu
Najrýchlejšie rastúca značka v odvetví Najrýchlejšie rastúca značka v odvetví
platové podmienky Lepšie platové podmienky ako v konkurenčných firmách
Zamestnanecké zľavy Zamestnanecké zľavy
Vzdelávacie kurzy Vzdelávacie kurzy

VOĽNÉ POZÍCIE

Kreatívny web designer a pomocný pracovník pre prácu s webom
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Hľadáme pomocného kreatívneho web designéra a pomocného pracovníka pre prácu s webom.
  • Budete nahrávať produkty na stránky základne práce v HTML kóde, nahrávať rôzne bannerové obrázky na stránky webu, spravovať sociálne siete, rozposielať a asistovať pri tvorbe newsletterov a komunikovať s prekladateľmi.
  • Taktiež budete pracovať s tabuľkami a poskytovať denne reporting nadriadenému.
  • Je nutná excelentná znalosť práce s počítačom, slovenského jazyka slovom aj písmom a výhodou je znalosť shoptetovej platformy webu.
  • Táto pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.
Príklady ďalšej náplne práce:
  • Tvorba grafických dizajnov pre web a sociálne siete.
  • Programovanie a úprava kódu na web stránkach.
  • Spolupráca s marketingovým tímom pri tvorbe a plánovaní kampaní.
  • Testovanie a kontrola funkčnosti web stránok.

Pracovná doba pre pozíciu Kreatívny web designer a pomocný pracovník pre prácu s webom je obvykle 8 hodín denne, od pondelka do piatku. Od 8:00 do 16:30 hod.

Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
Informácie o výberovom konaní
 

Zvýhodnený môže byť aj uchádzač s predošlými skúsenosťami v danej oblasti.
Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Základy
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Asertivita
  • Logické myslenie
  • Zodpovednosť
  • Spoľahlivosť
  • Pracovitosť
  • Samostatnosť
  • Schopnosť pracovať premyslene a bez chýb
  • Typicky požadované vzdelanie: ideálne vzdelanie v oblasti web designu alebo príbuznej oblasti
  • Hard skills: výhodou sú skúsenosti s grafickými programami (Adobe Photoshop, Illustrator), skúsenosti s kódovaním v HTML, CSS, Javascript
  • Soft skills: Kreativita, komunikatívnosť, tímová spolupráca, riešenie problémov
Administratívny pracovník nemeckého e-shopu | Verwaltungsmitarbeiter eines deutschen E-Shops
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
 
Das Einstiegsgehalt wird im Rahmen des Auswahlverfahrens abhängig von der Berufserfahrung des Kandidaten festgelegt. | Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od pracovných skúseností kandidáta
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 

Zur Verstärkung unseres Arbeitsteams suchen wir ein deutschsprachiges Mitglied, eine intelligente und eigenständig denkende Person. (Die Position ist für Raucher nicht geeignet.)​

​Diese Position umfasst die Verwaltung des deutschen und österreichischen E-Shops. Hervorragende Kenntnisse der deutschen Sprache (idealerweise Muttersprache), Computer und Mozilla Thunderbird werden vorausgesetzt. Zu den Aufgaben gehört das gelegentliche Verpacken von Sendungen.​

- Bearbeitung von E-Shop-Bestellungen (Bearbeitung von Bestellungen, gelegentliche Verpackung)
- Kommunikation mit Kunden per E-Mail, Telefon und Online-Chat
- Lösung von Problemen mit verspäteten Lieferungen oder falschen Kundenzahlungen
- Erstellung von Transportetiketten durch Transportsysteme
- Erstellen von Beschwerden bei Spediteuren
- Kontrolle der zurückgesandten Sendungen
- Arbeiten mit Tabellen
- Tägliche Berichterstattung an den Vorgesetzten
- Kenntnisse im Umgang mit einem Computer
- Erfahrung im E-Shop-Bereich ist von Vorteil

Arbeitszeiten: Montag - Freitag (8:00-16:30)

Do nášho pracovného tímu hľadáme nemecky hovoriaceho člena, inteligentného človeka schopného samostatne myslieť. (Pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.)


Táto práca zahŕňa obsluhu administratívy nemeckého a rakúskeho e-shopu. Je potrebná excelentná znalosť nemeckého jazyka (ideálne materinský jazyk), PC a mozilla thunderbird. Súčasťou práce je aj občasné balenie zásielok.


- spracovanie objednávok e-shopov (vybavovanie objednávok, občasné balenie)
- komunikácia so zakazníkmi prostredníctvom e-mailu, telefónu a online chatu
- riešenie problémov s meškajúcimi zásielkami alebo chybnými platbami zákazníkov
- príprava prepravných štítkov cez dopravné systémy
- vytváranie reklamácií u prepravcov
- kontrola vrátených zásielok
- práca s tabuľkami
- denný reporting nadriadenému
- znalosť v práci s počítačom 
- práca v e-shope výhodou 


Pracovná doba: pondelok - piatok (8:00-16:30)

Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabile Arbeitsstelle
  • Sehr gutes Gehalt im Vergleich zu anderen ähnlichen Stellen
  • Arbeiten Sie in einem angenehmen neuen Arbeitsumfeld
  • Angenehmes Team
  • Die Möglichkeit eines finanziellen Wachstums
  • Finanzieller Zuschuss für Lebensmittel

  • stabilná pracovná pozícia
  • veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • práca v príjemnom novom pracovnom prostredí
  • príjemný kolektív 
  • možnosť finančného rastu 
  • finančný príspevok na stravu

 

Informácie o výberovom konaní
 

Aufgrund der großen Anzahl an Bewerbern werden wir nur ausgewählte Bewerber kontaktieren, die die geforderten Kriterien erfüllen. Bitte rufen Sie nicht an. Vielen Dank für Ihr Verständnis. | Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Základy
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Beherrschung der deutschen Sprache / idealerweise Muttersprache
  • Logisches Denken
  • Verantwortungsbewusstsein
  • Unabhängigkeit
  • Arbeitsmotivation
  • Gute Kommunikationsfähigkeiten

  • ovládanie nemeckého jazyka / ideálne materinský jazyk 
  • logiské myslenie
  • zodpoveďnosť
  • samostatnosť
  • chuť pracovať
  • dobré komunikačné schopnosti 

 

Copywriter
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Do našej rýchlorastúcej a inovatívnej spoločnosti hľadáme skúseného, samostatného a pracovitého človeka s vysokou úrovňou osobnej integrity, ktorý preberá plnú zodpovednosť za svoju prácu a má záujem podieľať sa na spoločnom budovaní úspešnej slovenskej firmy. Ak vás baví písanie článkov, máte v tom skúsenosti a hľadáte vyváženosť medzi pracovným časom a osobným voľnom, pridajte sa do nášho tímu!  

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Tvorba obsahu, a to najmä písanie článkov na náš blog
  • Samostatná a systematická aktualizácia článkov a ostatných textov
  • Spolupráca s ostatnými oddeleniami marketingu
  • Plnenie redakčného (publikačného) plánu
  • Samostatne vyhľadávať témy na nové články
  • Sledovať fóra, sociálne siete, udržiavať si celkový prehľad a aplikovať ho do návrhov tém na  články
  • Analyzovať vyhľadávacie zámery, definovať témy článkov, osnovu článku, kľúčové slová pre článok
  • Publikácia článkov, štylistika, rozloženie
  • Prichádzať s nápadmi, ako vylepšiť publikačnú činnosť, ako rozvíjať naše produktové portfólio, či prispieť k zvýšeniu predaja
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danej oblasti, minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Google Workspace - Pokročilý
  • Sociálne siete - Pokročilý
  • ChatGPT - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosti s písaním článkov
  • Výborná znalosť slovenského vrátane gramatiky
  • Príjemná, zrozumiteľná a ľahko čitateľná štylistika
  • Schopnosť vyhľadávať a pracovať so zdrojmi v cudzom jazyku, napr. s odbornými článkami alebo vedeckými štúdiami.
  • Schopnosť pracovať s umelou inteligenciou
  • Schopnosť pracovať s kľúčovými slovami a kvalitne ich zapracovať do textu
  • Porozumenie predajnej psychológii, t.j. vyhľadávacím a nákupným zámerom, predajným argumentom
  • Rozumieť, čo sú to featured snippety a ako ich možno optimalizovať pre Google
  • Porozumenie SEO je výhodou - nielen na úrovni „v článku sú nejaké kľúčové slová“. Ideálne rozumieť súvislosti medzi kľúčovým slovom a zámerom vyhľadávania a vedieť vyhodnotiť, ktoré kľúčové slová sa hodia do blogového článku a ktoré viac do produktového textu alebo do produktovej kategórií Vedieť posúdiť, ktoré kľúčové slová s písaným textom súvisia a ktoré nesúvisia.
  • Porozumenie Google Search Console a Google Analytics je výhodou
Senior špecialista logistiky a vývoja
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 200 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Naša výroba a pôsobenie sa rozrastá a my hľadáme zodpovedného špecialistu na logistiku a vývoj. Budete zodpovedný za sledovanie objednávok a zásielok zákazníkov, sledovanie objednávok a zásielok priamych materiálov, ktoré sa majú dodať, riadenie všetkých kritických bodov v týchto procesoch, zabezpečenie efektívnosti prepravy zásielok hotových produktov a zabezpečenie spokojnosti zákazníkov. Pracovná doba: 7:30-16:00 + flexibilne podľa potreby.

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Príprava plánov logistiky, vývoja a následné uvedenie do praxe, odstránenie závad a komplikácií
  • Efektívne vykonávanie činnosti v rámci vlastnej funkčnej oblasti a s ostatnými oddeleniami za účelom znižovania nákladov na logistiku a vývoj
  • Zlepšovanie a zvyšovanie efektivity a vývoja logistiky.
  • Aktívne sa podieľanie na štúdiách a vývoji nových produktov a projektov
  • Sledovanie, minimalizovanie a vykazovanie nákladov na nákladnú prepravu (dodatočná preprava, prepravné, nadčasové straty) vo všetkých zavedených logistických procesoch
  • Pravidelná kontrola pre všetky dodávané produkty a zabezpečenie vykonania potrebných opatrení
  • Práca v súlade so zásadami spoločnosti (kvalita, životné prostredie / bezpečnosť práce, ľudské zdroje, etika podnikania, spoločenská zodpovednosť, informačná bezpečnosť.)
  • Práca v súlade so stratégiou a hodnotami spoločnosti
  • Práca v súlade s národnými a medzinárodnými právnymi požiadavkami
  • Zúčastňovať sa na projektoch, predkladať návrhy alebo vytvárať riešenia
  • Bezodkladne informovať vedúceho v prípade negatívnej situácie súvisiacej s prácami, ktoré sledujete
  • Pravidelný reporting o priebehu úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danom odbore minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Základy
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosti s vedením ľudí
  • Logické myslenie
  • Analytické myslenie
  • Spoľahlivosť
  • Pracovitosť
  • Samostatnosť
PPC / SEO špecialista
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vytváranie, správa a optimalizácia kampaní
  • Riadenie výkonnosti značky na e-commerce platformách.
  • Definovanie stratégie SEO a PPC založenej na údajoch
  • Zlepšovanie online prezentácie prostredníctvom relevantného obsahu v súlade s marketingovými kampaňami
  • Riadenie kľúčových slov: komplexný prieskum kľúčových slov a zacielenie na relevantné vyhľadané výrazy a ich integrácia
  • Efektívne sledovanie, vyhodnocovanie a reportovanie výsledkov kampaní
  • Spolupráca s ostatnými oddeleniami (aj zahraničnými) marketingu
  • Denný report nadriadenému
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danom odbore minimálne 7 rokov - SEO/PPC špecialista Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
  • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
  • Google Ads - Pokročilý
  • META Ads - Pokročilý
  • Google Analytics - Pokročilý
  • Google Tag Manager - Pokročilý
  • Microsoft Word - Expert
  • Microsoft Excel - Expert
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Výborné analytické myslenie
  • Efektívne pracovné nasadenie
  • Pohotovo hľadať efektívne riešenie
  • Schopnosť vedieť si stanoviť priority
  • Dôslednosť
  • Komunikatívnosť
  • Samostatnosť
  • Spoľahlivosť
  • Ochota pracovať na sebe, osobnostne a profesne sa rozvíjať
Finance and Controlling Specialist
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Hľadáme skúseného špecialistu na pozíciu Finance and Controlling Specialist pre našu spoločnosť s extrémne rýchlym rastom a neustále sa zvyšujúcimi ambíciami.

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
  • Vystavovanie a kontrola faktúr pre dodávateľov
  • Príprava objednávok na projekty (v spolupráci s kolegami z projektového tímu) a následná komunikácia s dodávateľmi
  • Príprava podkladov a rozpočtov pre vývoj a impementáciu
  • Kontrola prehľadu obratu a cashflow
  • Analýza projektov z finačného hľadiska
  • Príprava rôznych reportov a dennodenná spolupráca s centrálou a oddeleniami
  • Ďalšie činnosti a zodpovednosti sa budú vyvíjať a pribúdať v čase – v závislosti od vývoja a rastu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danom odbore minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
  • Anglický jazyk - Pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosť na podobnej pozícii je nevyhnutná, potrebný je všeobecný prehľad vo financiách a ekonomické vzdelanie
  • Anglický jazyk na aktívnej úrovni – denne budete komunikovať v tomto jazyku
  • Schopnosť prevziať vlastnú zodpovednosť
  • Schopnosť vysokej miery koncentrácie
  • Schopnosť vedieť si stanoviť priority
  • Ochota pracovať na sebe, osobnostne a profesne sa rozvíjať
  • Príjemné a profesionálne vystupovanie
  • Komunikatívnosť
  • Samostatnosť
  • Spoľahlivosť
Personalista/ HR manažér/manažérka
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Pracovná doba: 8:00 - 16:30 + flexibilne podľa potreby

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Komunikácia so zákazníkmi a spolupracovníkmi
  • Vedenie pohovorov a stretnutí
  • Prieskum spokojnosti pracovníkov
  • Support na jednotlivých projektoch
  • Správa personálnych a firemných dokumentov
  • Podpora úspechu a rastu spoločnosti za účelom splnenia firemných potrieb aj potrieb zamestnancov
  • Implementácia nových procesov a politík s cieľom zefektívniť činnosti a zlepšiť pracovné prostredie
  • Spolupráca s vedením spoločnosti a ostatnými oddeleniami na projektoch týkajúcich sa ľudských zdrojov
  • Poradenstvo v oblasti HR
  • Navrhovanie personálneho obsadenia jednotlivých výkonných tímov
  • Evidencia dochádzky zamestnancov
  • Príprava podkladov pre mzdy
  • Práca s excelom a tabuľkami
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danom odbore minimálne 3 roky. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Internet - Expert
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Google Workspace – Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosť v rozvoji ľudských zdrojov
  • Prehľad o regionálnom trhu práce a trendoch
  • Zručnosť v efektívnej komunikácii a organizácii
  • Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
  • Aktívne vodičské oprávnenie
  • Požadované skúsenosti v oblasti HR
  • Hard skills: plánovanie, analýza, hodnotenie, mentoring
  • Soft skills: empatia, rozhodovanie, riešenie konfliktov
Projektový manažér
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Analýza technickej dokumentácie
  • Kooperácia s technickým a vývojovým tímom
  • Účasť na obchodno-technických rokovaniach
  • Príprava podkladov k realizácii projektu, vrátanie budgetu
  • Technická podpora a koordinácia pracovníkov
  • Dohľad a kontrola postupu prác, časových rozvrhov
  • Kontrola dodržiavania rozpočtu, kontrola subdodávateľských faktúr
  • Dohľad nad kvalitou, bezpečnosťou a stanovených pokynov vrátane dokumentácie
  • Príprava podkladov pre fakturáciu
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebné vzdelanie a prax v danej oblasti, minimálne 5 rokov. Vodičský preukaz nutnosťou. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Organizačné schopnosti, schopnosť viesť tím
  • Komunikačné schopnosti orientované na zákazníka
  • Vysoké pracovné nasadenie
  • Analytické myslenie
  • Logické myslenie
  • Prezentačné zručnosti
  • Zodpovednosť
  • Spoľahlivosť
  • Precíznosť
  • Asertivita
Marketingový manažér
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Hľadáme človeka s nadšením pre marketing, správu sociálnych sietí a content hunting. Pracovná doba: 8:00h - 16:30h.

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Budovanie a rozvoj značky na sociálnych sieťach
  • Vypracovanie/plánovanie obsahu pre sociálne siete (Facebook, Instagram, LinkedIn, YT)
  • Vytváranie marketingovej stratégie
  • Sledovanie nových trendov v oblasti sociálnych sietí a content marketingu
  • Spolupráca s externými zamestnancami vo tvorbe social.media
  • Pravidelná analýza trhu, monitoring trendov
  • Správa webov spoločnosti a ich optimalizácia – content marketing, tvorba plánov pre jednotlivé aktivity
  • Úzko spolupracovať s produktovým a obchodným oddelením
  • Príprava a spracovanie contentu
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná skúsenosť a prax v oblasti, minimálne 4 roky. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Google Analytics – Pokročilý
  • Google Workspace – Pokročilý
  • Microsoft Word - Základy
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Proaktívna a kreatívna myseľ
  • Budget management skills
  • Analytické schopnosti a identifikácia trendov
  • Timemanagement v malíčku a schopnosť multitaskingu
  • Skúsenosti s fotografiou a videom
  • Asertivita
  • Logické myslenie
  • Spoľahlivosť
  • Zodpovednosť
  • Samostatnosť
Team leader expedície pre centrálny sklad
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Do nášho centrálneho skladu hľadáme kolegu na pozíciu Team Leader. Táto pozícia zahŕňa prácu na oddelení dopravy (expedície). Pracovná doba: 7:30 - 16:00 + flexibilne podľa potreby.

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vytvorenie a zodpovednosť za dodržiavanie denného plánu a plnenie pracovnej zmeny
  • Plánovanie zmien, dovoleniek a kontrola dochádzky
  • Vedenie, riadenie, motivovanie, hodnotenie a kontrola zamestnancov
  • Operatívne riešenie vzniknutých situácií vyplývajúcich z chodu oddelenia
  • Komunikácia so všetkými oddeleniami skladu, centrálou, predajňami, dopravcom, dodávateľmi
  • Riešenie reklamácií, inventúr, poškodeného tovaru
  • Kontrola kamerového systému
  • Zavádzanie a kontrola korekcií tovaru na sklade
  • Nastavovanie nových procesov
  • Zefektívňovanie procesov a nastavení
  • Práca s NZV, VZV , PC , SKENER
  • Starostlivosť o zverenú techniku
  • Spolupráca na inventúrach v zmysle pokynov nadriadeného
  • Operatívne práce podľa požiadaviek nadriadeného
  • Reporting podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná skúsenosť a prax v oblasti, minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúseností s vedením ľudí, komunikatívnosť
  • Logické myslenie
  • Analytické myslenie
  • Asertivita
  • Zodpovednosť
  • Spoľahlivosť
  • Pracovitosť
  • Samostatnosť
Asistent e-shopu / Copywriter / Spravovanie sociálnych sietí
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho pracovného tímu hľadáme všestranného človeka, ktorý je ochotný vypomáhať svojou prácou v eshope podľa požiadaviek a vedieť splniť úlohy včas a s dôkladom na detail. (Pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.)  

Táto pracovná pozícia zahŕňa obsiahlu náplň práce, ktorá nikdy nebude stereotypná. Práca s počítačom, telefónom a sociálnymi sieťami. Práca zahŕňa aj občasné zastupovanie hlavného zamestnanca v našej dizajnovej predajni / showroome, ak to bude potrebné počas jeho dovolenky. Na tejto pracovnej pozícií budete vystupovať vo videách v reklamných kampaniach, ktoré prezentujú našu značku.

Je potrebná excelentná znalosť PC, sociálnych sietí a výborná znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom.

  • písanie blogových článkov
  • kreatívna tvorba videí na sociálne siete - scénar, kreatíva a točenie videí spolu s naším grafickým tímom (účinkovanie v krátkych reklamných kampaniach)
  • komunikácia s influencermi, aktívne vyhľadávanie influencerov vo viacerých krajinách
  • spravovanie sociálnych sietí podľa plánu na Instagram, Youtube, TikTok
  • práca s e-shopovým systémom shoptet / výpomoc hlavnému adminovi (jednoduché práce na 1-2hod denne, podľa potreby)
  • priama komunikácia so zákazníkmi počas zastupovania v našej dizajnovej predajni / showroome (po zaučení)
  • výpomoc grafikom ak to bude potrebné
  • iné pomocné práce na webe / v priestore prevádzky

 

Pracovná doba: pondelok - piatok (8:00 - 16:30) 

Zamestnanecké výhody, benefity
  • stabilná pracovná pozícia
  • kreatívna prácacia
  • veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • práca v príjemnom pracovnom prostredí v pohodovom kolektíve bez stresu
  • možnosť platového rastu
Informácie o výberovom konaní
 

Prosíme, hláste sa na pohovor len vtedy, ak spĺňate všetky uvedené kritéria.

 
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Internet - Expert
  • Instagram- Pokročilý
  • Facebook- Pokročilý
  • Microsoft Word - Mierne pokročilý
  • Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • kreativita
  • aktívne pracovné nasadenie
  • asertivita
  • logické myslenie
  • ​zodpovednosť
  • samostatnosťdo textu
  • schopnosť vedieť pracovať premyslene a bez chýb
  • rozvážnosť
Pracovník e-shopu - balič zásielok
plný úväzok | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Do nášho tímu v e-shope hľadáme šikovného baliča zásielok. Práca zahŕňa manuálnu prácu s krabičkami, nožom a lepiacou páskou, balenie zásielok, skartovanie papiera, obaľovanie produktov do fólie a iné pomocné práce s produktami. Táto práca je vhodná len pre manuálne zručného a rýchleho človeka, ktorý sa vie sústrediť na detaily a vykonávať prácu s minimálnou chybovosťou.

Po zaučení sa očakáva takmer nulová chybovosť a dôraz na zodpovednosť, manuálnu rýchlosť, pracovitosť, stabilitu a precíznosť. Táto pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • balenie zásielok podľa objednávok
  • manuálna práca s krabicami, nožom a lepiacou páskou
  • skartovanie papiera a iných nevyužiteľných materiálov
  • obaľovanie produktov do fólie alebo iných ochranných materiálov
  • vykladanie a usporadúvanie tovaru v sklade
  • príprava tovaru na odoslanie a označovanie zásielok
 
Typický deň na pracovnej pozícii môže zahŕňať:
  • balenie zásielok a prípravu tovaru na odoslanie
  • prípravu pracovného stola
  • pomocné práce s produktmi

Pracovná doba pre pozíciu Pracovník e-shopu - balič zásielok je od 8:00 do 16:30, od pondelka do piatku.

Zvýhodnení môžu byť uchádzači, ktorí už majú skúsenosť s balením zásielok.

 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu
  • Finančný príspevok na stravu
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
Informácie o výberovom konaní
 

Zvýhodnený môže byť aj uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Základy
  • Internet - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Manuálna zručnosť
  • Chuť pracovať
  • Ochota učiť sa
  • Hard skills: Zručnosť s balením zásielok
  • Soft skills: Pracovitosť, spoľahlivosť
Skladník / Šofér
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu a zamestnanecké zľavy
 

Hľadáme do nášho tímu šikovného skladníka a šoféra, ktorý má chuť pracovať a zaúčať sa novým veciam.

Termín nástupu
ASAP

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vozenie tovaru autom každý deň do Maďarska
  • Fyzická kontrola došlého tovaru voči príjemke
  • Manipulácia s tovarom v sklade, vykladanie, nakladanie, doplňovanie
  • Dovážanie tovaru z externého skladu do baliacich priestorov
  • Kontrola stavu zásob v sklade, pravidelný reporting
  • Obsluha vysokozdvižného vozíka a maniuplácia paliet
  • Spracovanie vrátených balíkov
  • Občasné vykladanie tovaru a krabíc do regálov
  • Pomocné práce v sklade 
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu 
  • Finančný príspevok na stravu
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
  • Voľné víkendy
Podmienkou je vodičský preukaz a skúsenosť s prácou v sklade. Preukaz na VZV je výhodou nie podmienkou.
 
Ďalšie príklady pre typickú náplň práce:
  • Príprava tovaru na odoslanie
  • Zabezpečenie správneho označenia a balenia tovaru
  • Komunikácia s dopravcami a koordinácia odberu tovaru
  • Čistenie a údržba skladu a skladových priestorov
Typická pracovná doba:
  • 8-hodinová pracovná doba (pondelok-piatok) s možnosťou nadčasov
Informácie o výberovom konaní
 

Zvýhodnený môže byť aj uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
 
Prax ma pozícii / v oblasti
skladník / špeditér
 
Počet rokov praxe
1
 
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Manuálna zručnosť
  • Chuť pracovať
  • Ochota učiť sa
  • Soft skills: Pracovitosť, spoľahlivosť
Administratívny pracovník e-shopu, zákaznícka podpora e-shopu
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 400 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu a zamestnanecké zľavy
 

Do nášho pracovného tímu hľadáme ďalšieho člena, inteligentného človeka schopného samostatne myslieť. (Pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.)

Táto práca zahŕňa obsluhu e-shopovej administrácie a prepravnej administrácie. Je potrebná excelentná znalosť PC. Potrebná je excelentná znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom.

Termín nástupu
ASAP

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Spracovanie objednávok / faktúr a prepravných štítkov
  • Komunikácia so zakazníkmi prostredníctvom e-mailu, telefónu a online chatu 
  • Zákaznícka podpora
  • Riešenie problémov s meškajúcimi zásielkami 
  • Príprava prepravných štítkov cez dopravné systémy
  • Vytváranie reklamácií u prepravcov
  • Kontrola vrátených zásielok
  • Práca s tabuľkami
  • Denný reporting nadriadenému
  • Nutná excelentná znalosť v práci s počítačom (mozilla thunderbird, google a iné)
  • Práca v e-shope výhodou (ideálne platforma: shoptet)
 
Pracovná doba:
Pondelok až Piatok 8:00 - 16:30
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu 
  • Finančný príspevok na stravu
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Zvýhodnený môže byť aj uchádzač ovládajúci niektorý z ďalších tu nemenovaných európskych cudzích jazykov na plynulej úrovni.

Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
 
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Expert
  • Mozilla Thunderbird - Pokročilý
 
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
  
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • asertivita
  • logické myslenie
  • zodpovednosť
  • spoľahlivosť
  • pracovitosť
  • samostatnosť
  • veľmi dobré komunikačné schopnosti
  • schopnosť pracovať premyslene a bez chýb 
  • vedieť pracovať rýchlo a v strese
Účtovník v Abra Flexi (pre e-shop)
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 200 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od skúseností)
 

Termín nástupu
25.10.2024

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Komplexné vedenie podvojného účtovníctva v programe Abra Flexi (predtým Flexibee),

  • sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,

  • zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,

  •  kontrola a podanie daňových priznaní,

  •  komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty,

  •  komunikácia so sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,

  •  komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,

  •  prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),

  •  posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,

  •  ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,

  •  spracovanie agendy pri evidencii PN,

  •  mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, 

  • spracovanie dochádzky zamestnancov,

  •  vypracovanie miezd,

  • spolupráca s inými oddeleniami, resp. externou dátovo/účtovníckou firmou,

  • archivácia a registratúra.

 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

25.10.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
 
Prax ma pozícii / v oblasti
1
 
Počet rokov praxe
1
 
Ostatné znalosti
  • ABRA FlexiBee - Pokročilý
  • ABRA ERP - Mierne pokročilý
  • ABRA Gen - Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Schopnosť pracovať samostatne ale aj v kolektíve
  • schopnosť zoraďovať úlohy podľa priorít
  • organizačné schopnosti
  • iniciatívnosť
  • spoľahlivosť
  • zodpovednosť
Product development specialist
plný úväzok | Košice
 
 

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 200 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od skúseností)
 

Termín nástupu
1.11.2024

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou pracovnou náplňou bude vytváranie nových produktov našej značky od jej vývoja až po finálnu výrobu. Náplňou práce vrámci tohto projektovania nových produktov budú napríklad tieto činnosti:
  • komunikovať s výrobcami, aj tými zahraničnými v anglickom jazyku
  • identifikovať príležitosti pre nové produkty alebo vylepšenia na základe trhového výskumu, spätnej väzby od zákazníkov a priemyselných trendov
  • úzko spolupracovať s dizajnérmi/grafikmi na vytváraní prototypov, náčrtov, grafických návrhov pre nové produkty
  • spolupracovať s vedením spoločnosti, prevádzkovými a logistickými tímami na zabezpečení efektívnosti a nákladovej efektívnosti dodávateľského reťazca produktu
  • vybrať vhodného výrobcu pre produkt, vhodné materiály, obaly...
  • definovať vlastnosti produktu, funkčnosť a technické požiadavky
  • dohliadať na testovanie produktov
  • zabezpečiť, aby produkt spĺňal kvalitatívne štandardy a očakávania zákazníkov pred uvedením na trh
  • spolupracovať s výrobcami a ich tímom aj na legislatívnych požiadavkách a splnení legislatívnych náležitostí obalov produktov
  • rokovať s výrobcami o nákladoch a termínoch výroby a dodávok
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

1.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
 
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Expert
 
Prax ma pozícii / v oblasti
2
 
Počet rokov praxe
2

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosti s produktovým manažmentom
  • dobré organizačné schopnosti
  • kreativita
  • komunikatívnosť
  • anglický jazyk na aktívnej úrovni
  • logické myslenie
  • zodpovednosť
  • spoľahlivosť
  • pracovitosť
  • samostatnosť
  • strategické myslenie
Web front end developer
plný úväzok | Košice
 
 

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od skúseností)
 

Termín nástupu
6.1.2025

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vytváranie jednoduchých CSS štýlov produktov na frontend
  • Nahadzovanie blogových článkov za použitia CSS štýlov
  • Jednoduché HTML duplikácie do e-shopových rozhraní (v jazykových variáciách)
  • Vytváranie vizualizácii. Napríklad: produktový konfigurátor, štruktúra produktov a iné.
  • Vytváranie a vylepšovanie nástrojov pre AI (OpenAI Assistent API) vyhladavanie.
  • Výskum konfigurácii OpenAI a iných AI systémov pre efektívne vyhľadávanie
  • Implementácia a testovanie nových funkcií
  • Spolupráca s tímom na vývoji nových projektov v e-shope
  • ​Údržba backendu e-shopu pomocou PHP
  • Tvorba a úpravy frontendových častí aplikácie s použitím JavaScriptu, HTML aCSS.
  • Samostatné testovanie aplikácie a jej funkcií pred nasadením do produkcie
  • Zabezpečenie funkčnosti e-shopu a riešenie chýb
  • IT podpora pre interné systémy (hľadanie dát v databáze, preverenie chýb,...)​
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu
  • Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Informácie o výberovom konaní

Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

13.12.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • IT
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) 
Prax ma pozícii / v oblasti
1
 
Počet rokov praxe
1

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Základná znalosť PHP a JavaScript.
​• Skúsenosti s databázami (napr. MySQL).
​• Znalosť práce s HTML aCSS.
​• Spoľahlivosť a schopnosť pracovať samostatne bez priameho dohľadu.
​• Zodpovednosť za testovanie pri nasadení aplikácie, písanie automatizovaných testov (napr. jednotkových testov) nie je povinné, ale je vítané.
​• Ochota učiť sa nové technológie a riešiť problémy v reálnom čase.​

Marketingový špecialista so zameraním na sociálne siete
plný úväzok | Košice
 
 

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od predošlých skúseností uchádzača)
 

Termín nástupu
6.1.2025

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Implementácia marketingových stratégii, sledovanie účinnosti a ich optimalizácia
  • Tvorba a realizácia komunikačných kampaní na zvyšovanie povedomia o značke a podporu predaja, meranie a vyhodnocovanie úspešnosti
  • Starostlivosť a optimalizácia zverenej časti portfólia
  • Uvádzanie nových produktov, podpora na trhu a ich vyhodnocovanie
  • Aktívne sledovanie trhu, konkurencie a vyhľadávanie nových príležitostí a inovácii
  • Analýza trhových dát, prieskumov a spracovanie prehľadov a prezentácii, príprava reportov z podkladov interného a externého prostredia
  • Navrhovanie a organizácia účasti na podujatiach a výstavách, spolupráca s interným tímom a externými partnermi
  • Samostatná práca na zverených projektoch, plánovanie a riadenie podľa stanovených cieľov
  • Pomoc pri tvorbe obsahových stratégií, ktoré sa riadia cieľmi marketingového oddelenia a firemnými prioritami.
  • Vyhľadávanie aktuálnych tém a obsahových formátov, ktoré zaujmú našu cieľovú skupinu
  • Úzka spolupráca so socials media tímom, návrh content plánu pre sociálne siete 
  • Práca s externými partnermi, ako sú freelanceri alebo influenceri, na tvorbe hodnotného obsahu
  • Úprava a optimalizácia obsahu podľa SEO najlepších postupov, aby bol ľahšie nájditeľný
  • Vyhľadávanie relevantných kľúčových slov a sledovanie konkurencie
  • Monitorovanie výkonu obsahu:
  • Sledovanie úspešnosti obsahových aktivít pomocou analytických nástrojov, ako sú Google Analytics.
  • Pravidelné vyhodnocovanie a návrhy na zlepšenie obsahu na základe kľúčových ukazovateľov (návštevnosť, zapojenie, konverzie)
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu
  • Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Informácie o výberovom konaní

Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

13.12.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • marketing
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2) 
Prax ma pozícii / v oblasti
3
 
Počet rokov praxe
5

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • preukázateľná prax na obdobnej marketingovej pozícii aspoň 3 roky
  • príjemné vystupovanie a dobré komunikačné zručnosti
  • samostatná práca na zverených projektoch a úlohách
  • zanietenie pre prácu s produktami
  • aktívne sledovanie trendov
  • zodpovedný prístup k práci
  • vysoké pracovné nasadenie, flexibilita a kreativita
  • zmysel pre detail
  • práca s MS Office (Excel, PowerPoint) – pokročilý
  • práca so Shopteton, Adobe design, Google Analytics – výhodou
Koordinátor logistiky a dopravcov pre e-commerce firmu
plný úväzok | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 000 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od predošlých skúseností uchádzača)
 

Termín nástupu
6.1.2025

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vyjednávanie cien a prepravných podmienok: Riadenie rokovaní s prepravcami, nastavovanie optimálnych cien a podmienok pre ecommerce.
  • Nastavovanie cenotvorby dopravy: Vytváranie cenových modelov pre dopravu s cieľom zabezpečiť konkurencieschopnosť a efektivitu.
  • Koordinácia IT integrácií pre dopravcov: Riadenie a komunikácia s IT oddelením na zabezpečenie hladkej integrácie a správneho napojenia dopravných systémov.
  • Riadenie reklamácií: Dohľad nad procesmi riešenia reklamácií súvisiacich s dopravou, vrátane rýchlej a efektívnej komunikácie s prepravcami a zákazníkmi.
  • Optimalizácia logistiky v rámci EÚ: Vyhľadávanie ideálnych logistických riešení pre jednotné štáty v rámci EÚ.
  • Logistika pre kamenné obchody: Plánovanie zásobovania kamenných predajní, vrátane inventarizácie a vyhodnocovania inventúr.
  • Logistika pre veľkoobchodné odbery: Komunikácia s veľkoobchodnými odoberateľmi a finálne vybavenie odoslania tovaru
  • Kompletná expedícia zo skladu: Koordinácia všetkých procesov súvisiacich s expedíciou tovaru z centrálneho skladu.
  • Optimalizácia logistických procesov: Neustále zlepšovanie logistických operácií pre vyššiu efektivitu.
  • Spolupráca s internými tímami: Efektívna koordinácia s oddeleniami naprieč firmou s cieľom zabezpečiť optimálny prepravný a logistický reťazec.
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu 
  • Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Informácie o výberovom konaní

Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

13.12.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • logistika
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2) 
Počet rokov praxe
3
 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vyjednávacie schopnosti– skúsenosti s rokovaniami o cenách a podmienkach s prepravcami a schopnosť dosahovať dohody.
  • Základy cenotvorby a plánovania– porozumenie tvorbe cenových modelov a plánovaniu dopravy, aby sme udržali konkurencieschopnosť.
  • Schopnosti v oblasti IT koordinácie– orientácia v práci s IT tímom pri integrácii dopravných systémov.
  • Základy správy reklamácií– schopnosť efektívne riešiť reklamácie a komunikovať s prepravcami aj zákazníkmi.
  • Organizačné a analytické schopnosti– schopnosť analyzovať logistické procesy a prispievať k ich zlepšovaniu v rámci EÚ.
  • Plánovanie logistiky pre kamenné obchody– skúsenosti s koordináciou zásobovania a vykonávaním inventúr.
  • Spolupráca a efektívnosť– schopnosť efektívne pracovať s rôznymi tímami a prispievať k hladkému chodu logistických procesov. Znalosť práce s logistickými a skladovými softvérmi je výhodou.
Grafik / grafický dizajnér
plný úväzok | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od predošlých skúseností uchádzača)
 

Termín nástupu
ASAP

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • 3D rendering
  • tvorba produktových obrázkov 
  • úprava fotografií v programe Photoshop
  • ​príprava grafických a tlačových návrhov pre tlač​
  • tvorba popisov produktov
  • tvorba a realizácia vizuálnych konceptov pre rôzne printové formáty, vrátane letákov a ďalších marketingových materiálov
  • grafické podklady podkladov pre posty, blogy a newslettre​
  • grafické zadania v spolupráci s marketingovým oddelením​
  • ​tvorba bannerov pre online kampane na sociálnych sieťach​
  • tvorba kreatív pre marketingové účely
  • ​sledovanie trendov a aktívne prispievanie nápadmi a inováciami​
  • denný resport nadriadenému 
  • spolupráca s grafickým tímom 
 ​Pracovná doba pre pozíciu grafik je od 8:00 do 16:30, od pondelka do piatku. ​
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu 
  • Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Informácie o výberovom konaní

Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

27.11.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • grafika
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Pokročilí (C1) 
Ostatné znalosti
Adobe Photoshop - Pokročilý
Adobe Premiere Pro - Mierne pokročilý
Adobe InDesign - Mierne pokročilý
Canva - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
 
Prax na pozícii/v oblasti
grafika
 
Počet rokov praxe
1
 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne 1 rok praxe v oblasti grafického dizajnu
  • Znalosť grafických programov (Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Figma, Canva)
  • Základná znalosť princípov UX/UI dizajnu
  • Schopnosť pracovať s rôznymi formátmi súborov
  • Zmysel pre detail, kreativita a estetické cítenie
  • Schopnosť pracovať samostatne aj v time
  • Schopnosť prichádzať s inovatívnymi vizuálnymi riešeniami
  • Komunikačné zručnosti a orientácia na detail
  • Flexibilita a odolnosť voči stresu

Ak áno, pokojne nám napíšte. Budeme radi ak popíšete vaše kvalitné znalosti a zručnosti aj v priloženom motivačnom liste.

Životopisy spolu so sprievodným textom zasielajte na email pohovory@giovani.sk

 

Zostaňme v kontakte

aj na sociálnych sieťach