Kariéra
Hľadáte si prácu? Alebo by ste chceli pracovať v prosperujúcej firme, ktorá si svoj tím váži a zaujíma sa o spokojnosť svojich zamestancov? Od nás ľudia neodchádzajú. Na tomto mieste nájdete aktuálnu ponuku voľných pracovných príležitostí v spoločnosti Giovani Essenze, s.r.o.
O nás
Giovani® je exkluzívnou značkou parfumov na pranie a ďalších voňavých produktov. V Giovani® od úplného začiatku v decembri 2022 staviame na kvalite. Tá je u nás prednejšia ako kvantita. Sme jednotkou na trhu v kvalite parfémov na pranie. U nás pracujete na niečom, čo dáva zmysel a má veľkú budúcnosť. Sme jednoznačne najrýchlejšie rastúcou značkou parfémov na pranie, aká tu kedy bola a to nielen na Slovensku. Žiadna iná značka v tomto odvetví nevyrástla už za prvý rok pôsobenia na trhu tak ako Giovani®. Za to vďačíme nielen vysokej kvalite produktov, služieb, procesov v našej firme, ale v neposlednom rade aj nášmu kvalitnému tímu, do ktorého môžete patriť aj vy. S e-shopmi postupne expandujeme do viacerých krajín Európy. Aktuálne je ich už 6. Máme stovky tisíc spokojných zákazníkov a veľké plány do ďalších mesiacov a rokov. Náš tím sa pravidelne rozrastá a prakticky neustále hľadáme ďalších kolegov do nášho kolektívu.
ZAMESTNANECKÉ BENEFITY
VOĽNÉ POZÍCIE
Informácie o pracovnom mieste
1 100 EUR/mesiac
- Hľadáme pomocného kreatívneho web designéra a pomocného pracovníka pre prácu s webom.
- Budete nahrávať produkty na stránky základne práce v HTML kóde, nahrávať rôzne bannerové obrázky na stránky webu, spravovať sociálne siete, rozposielať a asistovať pri tvorbe newsletterov a komunikovať s prekladateľmi.
- Taktiež budete pracovať s tabuľkami a poskytovať denne reporting nadriadenému.
- Je nutná excelentná znalosť práce s počítačom, slovenského jazyka slovom aj písmom a výhodou je znalosť shoptetovej platformy webu.
- Táto pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.
- Tvorba grafických dizajnov pre web a sociálne siete.
- Programovanie a úprava kódu na web stránkach.
- Spolupráca s marketingovým tímom pri tvorbe a plánovaní kampaní.
- Testovanie a kontrola funkčnosti web stránok.
Pracovná doba pre pozíciu Kreatívny web designer a pomocný pracovník pre prácu s webom je obvykle 8 hodín denne, od pondelka do piatku. Od 8:00 do 16:30 hod.
- Stabilná pracovná pozícia
- Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
- Možnosť platového rastu
- Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
Zvýhodnený môže byť aj uchádzač s predošlými skúsenosťami v danej oblasti.
Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Microsoft Word - Základy
- Microsoft Excel - Základy
- Internet - Expert
- Asertivita
- Logické myslenie
- Zodpovednosť
- Spoľahlivosť
- Pracovitosť
- Samostatnosť
- Schopnosť pracovať premyslene a bez chýb
- Typicky požadované vzdelanie: ideálne vzdelanie v oblasti web designu alebo príbuznej oblasti
- Hard skills: výhodou sú skúsenosti s grafickými programami (Adobe Photoshop, Illustrator), skúsenosti s kódovaním v HTML, CSS, Javascript
- Soft skills: Kreativita, komunikatívnosť, tímová spolupráca, riešenie problémov
Informácie o pracovnom mieste
1 400 EUR/mesiac
Zur Verstärkung unseres Arbeitsteams suchen wir ein deutschsprachiges Mitglied, eine intelligente und eigenständig denkende Person. (Die Position ist für Raucher nicht geeignet.)
Diese Position umfasst die Verwaltung des deutschen und österreichischen E-Shops. Hervorragende Kenntnisse der deutschen Sprache (idealerweise Muttersprache), Computer und Mozilla Thunderbird werden vorausgesetzt. Zu den Aufgaben gehört das gelegentliche Verpacken von Sendungen.
- Bearbeitung von E-Shop-Bestellungen (Bearbeitung von Bestellungen, gelegentliche Verpackung)
- Kommunikation mit Kunden per E-Mail, Telefon und Online-Chat
- Lösung von Problemen mit verspäteten Lieferungen oder falschen Kundenzahlungen
- Erstellung von Transportetiketten durch Transportsysteme
- Erstellen von Beschwerden bei Spediteuren
- Kontrolle der zurückgesandten Sendungen
- Arbeiten mit Tabellen
- Tägliche Berichterstattung an den Vorgesetzten
- Kenntnisse im Umgang mit einem Computer
- Erfahrung im E-Shop-Bereich ist von Vorteil
Arbeitszeiten: Montag - Freitag (8:00-16:30)
Do nášho pracovného tímu hľadáme nemecky hovoriaceho člena, inteligentného človeka schopného samostatne myslieť. (Pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.)
Táto práca zahŕňa obsluhu administratívy nemeckého a rakúskeho e-shopu. Je potrebná excelentná znalosť nemeckého jazyka (ideálne materinský jazyk), PC a mozilla thunderbird. Súčasťou práce je aj občasné balenie zásielok.
- spracovanie objednávok e-shopov (vybavovanie objednávok, občasné balenie)
- komunikácia so zakazníkmi prostredníctvom e-mailu, telefónu a online chatu
- riešenie problémov s meškajúcimi zásielkami alebo chybnými platbami zákazníkov
- príprava prepravných štítkov cez dopravné systémy
- vytváranie reklamácií u prepravcov
- kontrola vrátených zásielok
- práca s tabuľkami
- denný reporting nadriadenému
- znalosť v práci s počítačom
- práca v e-shope výhodou
Pracovná doba: pondelok - piatok (8:00-16:30)
- Stabile Arbeitsstelle
- Sehr gutes Gehalt im Vergleich zu anderen ähnlichen Stellen
- Arbeiten Sie in einem angenehmen neuen Arbeitsumfeld
- Angenehmes Team
- Die Möglichkeit eines finanziellen Wachstums
- Finanzieller Zuschuss für Lebensmittel
- stabilná pracovná pozícia
- veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- práca v príjemnom novom pracovnom prostredí
- príjemný kolektív
- možnosť finančného rastu
- finančný príspevok na stravu
Aufgrund der großen Anzahl an Bewerbern werden wir nur ausgewählte Bewerber kontaktieren, die die geforderten Kriterien erfüllen. Bitte rufen Sie nicht an. Vielen Dank für Ihr Verständnis. | Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Microsoft Word - Základy
- Microsoft Excel - Základy
- Internet - Expert
- Beherrschung der deutschen Sprache / idealerweise Muttersprache
- Logisches Denken
- Verantwortungsbewusstsein
- Unabhängigkeit
- Arbeitsmotivation
- Gute Kommunikationsfähigkeiten
- ovládanie nemeckého jazyka / ideálne materinský jazyk
- logiské myslenie
- zodpoveďnosť
- samostatnosť
- chuť pracovať
- dobré komunikačné schopnosti
Informácie o pracovnom mieste
1 600 EUR/mesiac
Do našej rýchlorastúcej a inovatívnej spoločnosti hľadáme skúseného, samostatného a pracovitého človeka s vysokou úrovňou osobnej integrity, ktorý preberá plnú zodpovednosť za svoju prácu a má záujem podieľať sa na spoločnom budovaní úspešnej slovenskej firmy. Ak vás baví písanie článkov, máte v tom skúsenosti a hľadáte vyváženosť medzi pracovným časom a osobným voľnom, pridajte sa do nášho tímu!
- Tvorba obsahu, a to najmä písanie článkov na náš blog
- Samostatná a systematická aktualizácia článkov a ostatných textov
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami marketingu
- Plnenie redakčného (publikačného) plánu
- Samostatne vyhľadávať témy na nové články
- Sledovať fóra, sociálne siete, udržiavať si celkový prehľad a aplikovať ho do návrhov tém na články
- Analyzovať vyhľadávacie zámery, definovať témy článkov, osnovu článku, kľúčové slová pre článok
- Publikácia článkov, štylistika, rozloženie
- Prichádzať s nápadmi, ako vylepšiť publikačnú činnosť, ako rozvíjať naše produktové portfólio, či prispieť k zvýšeniu predaja
- Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
- Stabilná pracovná pozícia
- Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
- Možnosť platového rastu
- Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- Firemné podujatia a teambuildingy
- Zamestnanecké zľavy
Potrebná prax v danej oblasti, minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Microsoft Word - Pokročilý
- Google Workspace - Pokročilý
- Sociálne siete - Pokročilý
- ChatGPT - Pokročilý
- Microsoft Excel - Základy
- Internet - Expert
- Skúsenosti s písaním článkov
- Výborná znalosť slovenského vrátane gramatiky
- Príjemná, zrozumiteľná a ľahko čitateľná štylistika
- Schopnosť vyhľadávať a pracovať so zdrojmi v cudzom jazyku, napr. s odbornými článkami alebo vedeckými štúdiami.
- Schopnosť pracovať s umelou inteligenciou
- Schopnosť pracovať s kľúčovými slovami a kvalitne ich zapracovať do textu
- Porozumenie predajnej psychológii, t.j. vyhľadávacím a nákupným zámerom, predajným argumentom
- Rozumieť, čo sú to featured snippety a ako ich možno optimalizovať pre Google
- Porozumenie SEO je výhodou - nielen na úrovni „v článku sú nejaké kľúčové slová“. Ideálne rozumieť súvislosti medzi kľúčovým slovom a zámerom vyhľadávania a vedieť vyhodnotiť, ktoré kľúčové slová sa hodia do blogového článku a ktoré viac do produktového textu alebo do produktovej kategórií Vedieť posúdiť, ktoré kľúčové slová s písaným textom súvisia a ktoré nesúvisia.
- Porozumenie Google Search Console a Google Analytics je výhodou
Informácie o pracovnom mieste
Od 2 200 EUR/mesiac
Naša výroba a pôsobenie sa rozrastá a my hľadáme zodpovedného špecialistu na logistiku a vývoj. Budete zodpovedný za sledovanie objednávok a zásielok zákazníkov, sledovanie objednávok a zásielok priamych materiálov, ktoré sa majú dodať, riadenie všetkých kritických bodov v týchto procesoch, zabezpečenie efektívnosti prepravy zásielok hotových produktov a zabezpečenie spokojnosti zákazníkov. Pracovná doba: 7:30-16:00 + flexibilne podľa potreby.
- Príprava plánov logistiky, vývoja a následné uvedenie do praxe, odstránenie závad a komplikácií
- Efektívne vykonávanie činnosti v rámci vlastnej funkčnej oblasti a s ostatnými oddeleniami za účelom znižovania nákladov na logistiku a vývoj
- Zlepšovanie a zvyšovanie efektivity a vývoja logistiky.
- Aktívne sa podieľanie na štúdiách a vývoji nových produktov a projektov
- Sledovanie, minimalizovanie a vykazovanie nákladov na nákladnú prepravu (dodatočná preprava, prepravné, nadčasové straty) vo všetkých zavedených logistických procesoch
- Pravidelná kontrola pre všetky dodávané produkty a zabezpečenie vykonania potrebných opatrení
- Práca v súlade so zásadami spoločnosti (kvalita, životné prostredie / bezpečnosť práce, ľudské zdroje, etika podnikania, spoločenská zodpovednosť, informačná bezpečnosť.)
- Práca v súlade so stratégiou a hodnotami spoločnosti
- Práca v súlade s národnými a medzinárodnými právnymi požiadavkami
- Zúčastňovať sa na projektoch, predkladať návrhy alebo vytvárať riešenia
- Bezodkladne informovať vedúceho v prípade negatívnej situácie súvisiacej s prácami, ktoré sledujete
- Pravidelný reporting o priebehu úloh
- Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
- Stabilná pracovná pozícia
- Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
- Možnosť platového rastu
- Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- Firemné podujatia a teambuildingy
- Zamestnanecké zľavy
Potrebná prax v danom odbore minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Microsoft Word - Základy
- Microsoft Excel - Základy
- Internet - Expert
- Skúsenosti s vedením ľudí
- Logické myslenie
- Analytické myslenie
- Spoľahlivosť
- Pracovitosť
- Samostatnosť
Informácie o pracovnom mieste
1 900 EUR/mesiac
- Vytváranie, správa a optimalizácia kampaní
- Riadenie výkonnosti značky na e-commerce platformách.
- Definovanie stratégie SEO a PPC založenej na údajoch
- Zlepšovanie online prezentácie prostredníctvom relevantného obsahu v súlade s marketingovými kampaňami
- Riadenie kľúčových slov: komplexný prieskum kľúčových slov a zacielenie na relevantné vyhľadané výrazy a ich integrácia
- Efektívne sledovanie, vyhodnocovanie a reportovanie výsledkov kampaní
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami (aj zahraničnými) marketingu
- Denný report nadriadenému
- Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
- Stabilná pracovná pozícia
- Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
- Možnosť platového rastu
- Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- Firemné podujatia a teambuildingy
- Zamestnanecké zľavy
Potrebná prax v danom odbore minimálne 7 rokov - SEO/PPC špecialista Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
- Google Ads - Pokročilý
- META Ads - Pokročilý
- Google Analytics - Pokročilý
- Google Tag Manager - Pokročilý
- Microsoft Word - Expert
- Microsoft Excel - Expert
- Internet - Expert
- Výborné analytické myslenie
- Efektívne pracovné nasadenie
- Pohotovo hľadať efektívne riešenie
- Schopnosť vedieť si stanoviť priority
- Dôslednosť
- Komunikatívnosť
- Samostatnosť
- Spoľahlivosť
- Ochota pracovať na sebe, osobnostne a profesne sa rozvíjať
Informácie o pracovnom mieste
1 800 EUR/mesiac
Hľadáme skúseného špecialistu na pozíciu Finance and Controlling Specialist pre našu spoločnosť s extrémne rýchlym rastom a neustále sa zvyšujúcimi ambíciami.
- Komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
- Vystavovanie a kontrola faktúr pre dodávateľov
- Príprava objednávok na projekty (v spolupráci s kolegami z projektového tímu) a následná komunikácia s dodávateľmi
- Príprava podkladov a rozpočtov pre vývoj a impementáciu
- Kontrola prehľadu obratu a cashflow
- Analýza projektov z finačného hľadiska
- Príprava rôznych reportov a dennodenná spolupráca s centrálou a oddeleniami
- Ďalšie činnosti a zodpovednosti sa budú vyvíjať a pribúdať v čase – v závislosti od vývoja a rastu spoločnosti
- Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
- Stabilná pracovná pozícia
- Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
- Možnosť platového rastu
- Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- Firemné podujatia a teambuildingy
- Zamestnanecké zľavy
Potrebná prax v danom odbore minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Anglický jazyk - Pokročilý (B2)
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Internet - Pokročilý
- Skúsenosť na podobnej pozícii je nevyhnutná, potrebný je všeobecný prehľad vo financiách a ekonomické vzdelanie
- Anglický jazyk na aktívnej úrovni – denne budete komunikovať v tomto jazyku
- Schopnosť prevziať vlastnú zodpovednosť
- Schopnosť vysokej miery koncentrácie
- Schopnosť vedieť si stanoviť priority
- Ochota pracovať na sebe, osobnostne a profesne sa rozvíjať
- Príjemné a profesionálne vystupovanie
- Komunikatívnosť
- Samostatnosť
- Spoľahlivosť
Informácie o pracovnom mieste
1 600 EUR/mesiac
Pracovná doba: 8:00 - 16:30 + flexibilne podľa potreby
- Komunikácia so zákazníkmi a spolupracovníkmi
- Vedenie pohovorov a stretnutí
- Prieskum spokojnosti pracovníkov
- Support na jednotlivých projektoch
- Správa personálnych a firemných dokumentov
- Podpora úspechu a rastu spoločnosti za účelom splnenia firemných potrieb aj potrieb zamestnancov
- Implementácia nových procesov a politík s cieľom zefektívniť činnosti a zlepšiť pracovné prostredie
- Spolupráca s vedením spoločnosti a ostatnými oddeleniami na projektoch týkajúcich sa ľudských zdrojov
- Poradenstvo v oblasti HR
- Navrhovanie personálneho obsadenia jednotlivých výkonných tímov
- Evidencia dochádzky zamestnancov
- Príprava podkladov pre mzdy
- Práca s excelom a tabuľkami
- Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
- Stabilná pracovná pozícia
- Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
- Možnosť platového rastu
- Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- Firemné podujatia a teambuildingy
- Zamestnanecké zľavy
Potrebná prax v danom odbore minimálne 3 roky. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Internet - Expert
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Google Workspace – Pokročilý
- Skúsenosť v rozvoji ľudských zdrojov
- Prehľad o regionálnom trhu práce a trendoch
- Zručnosť v efektívnej komunikácii a organizácii
- Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
- Aktívne vodičské oprávnenie
- Požadované skúsenosti v oblasti HR
- Hard skills: plánovanie, analýza, hodnotenie, mentoring
- Soft skills: empatia, rozhodovanie, riešenie konfliktov
Informácie o pracovnom mieste
2 500 EUR/mesiac
- Analýza technickej dokumentácie
- Kooperácia s technickým a vývojovým tímom
- Účasť na obchodno-technických rokovaniach
- Príprava podkladov k realizácii projektu, vrátanie budgetu
- Technická podpora a koordinácia pracovníkov
- Dohľad a kontrola postupu prác, časových rozvrhov
- Kontrola dodržiavania rozpočtu, kontrola subdodávateľských faktúr
- Dohľad nad kvalitou, bezpečnosťou a stanovených pokynov vrátane dokumentácie
- Príprava podkladov pre fakturáciu
- Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
- Stabilná pracovná pozícia
- Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
- Možnosť platového rastu
- Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- Firemné podujatia a teambuildingy
- Zamestnanecké zľavy
Potrebné vzdelanie a prax v danej oblasti, minimálne 5 rokov. Vodičský preukaz nutnosťou. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Internet - Expert
- Organizačné schopnosti, schopnosť viesť tím
- Komunikačné schopnosti orientované na zákazníka
- Vysoké pracovné nasadenie
- Analytické myslenie
- Logické myslenie
- Prezentačné zručnosti
- Zodpovednosť
- Spoľahlivosť
- Precíznosť
- Asertivita
Informácie o pracovnom mieste
Od 2 000 EUR/mesiac
Hľadáme človeka s nadšením pre marketing, správu sociálnych sietí a content hunting. Pracovná doba: 8:00h - 16:30h.
- Budovanie a rozvoj značky na sociálnych sieťach
- Vypracovanie/plánovanie obsahu pre sociálne siete (Facebook, Instagram, LinkedIn, YT)
- Vytváranie marketingovej stratégie
- Sledovanie nových trendov v oblasti sociálnych sietí a content marketingu
- Spolupráca s externými zamestnancami vo tvorbe social.media
- Pravidelná analýza trhu, monitoring trendov
- Správa webov spoločnosti a ich optimalizácia – content marketing, tvorba plánov pre jednotlivé aktivity
- Úzko spolupracovať s produktovým a obchodným oddelením
- Príprava a spracovanie contentu
- Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
- Stabilná pracovná pozícia
- Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
- Možnosť platového rastu
- Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- Firemné podujatia a teambuildingy
- Zamestnanecké zľavy
Potrebná skúsenosť a prax v oblasti, minimálne 4 roky. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Google Analytics – Pokročilý
- Google Workspace – Pokročilý
- Microsoft Word - Základy
- Microsoft Excel - Základy
- Internet - Expert
- Proaktívna a kreatívna myseľ
- Budget management skills
- Analytické schopnosti a identifikácia trendov
- Timemanagement v malíčku a schopnosť multitaskingu
- Skúsenosti s fotografiou a videom
- Asertivita
- Logické myslenie
- Spoľahlivosť
- Zodpovednosť
- Samostatnosť
Informácie o pracovnom mieste
1 600 EUR/mesiac
Do nášho centrálneho skladu hľadáme kolegu na pozíciu Team Leader. Táto pozícia zahŕňa prácu na oddelení dopravy (expedície). Pracovná doba: 7:30 - 16:00 + flexibilne podľa potreby.
- Vytvorenie a zodpovednosť za dodržiavanie denného plánu a plnenie pracovnej zmeny
- Plánovanie zmien, dovoleniek a kontrola dochádzky
- Vedenie, riadenie, motivovanie, hodnotenie a kontrola zamestnancov
- Operatívne riešenie vzniknutých situácií vyplývajúcich z chodu oddelenia
- Komunikácia so všetkými oddeleniami skladu, centrálou, predajňami, dopravcom, dodávateľmi
- Riešenie reklamácií, inventúr, poškodeného tovaru
- Kontrola kamerového systému
- Zavádzanie a kontrola korekcií tovaru na sklade
- Nastavovanie nových procesov
- Zefektívňovanie procesov a nastavení
- Práca s NZV, VZV , PC , SKENER
- Starostlivosť o zverenú techniku
- Spolupráca na inventúrach v zmysle pokynov nadriadeného
- Operatívne práce podľa požiadaviek nadriadeného
- Reporting podľa požiadaviek nadriadeného
- Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
- Stabilná pracovná pozícia
- Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
- Možnosť platového rastu
- Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- Firemné podujatia a teambuildingy
- Zamestnanecké zľavy
Potrebná skúsenosť a prax v oblasti, minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Internet - Expert
- Skúseností s vedením ľudí, komunikatívnosť
- Logické myslenie
- Analytické myslenie
- Asertivita
- Zodpovednosť
- Spoľahlivosť
- Pracovitosť
- Samostatnosť
Informácie o pracovnom mieste
1 050 EUR/mesiac
Do nášho pracovného tímu hľadáme všestranného človeka, ktorý je ochotný vypomáhať svojou prácou v eshope podľa požiadaviek a vedieť splniť úlohy včas a s dôkladom na detail. (Pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.)
Táto pracovná pozícia zahŕňa obsiahlu náplň práce, ktorá nikdy nebude stereotypná. Práca s počítačom, telefónom a sociálnymi sieťami. Práca zahŕňa aj občasné zastupovanie hlavného zamestnanca v našej dizajnovej predajni / showroome, ak to bude potrebné počas jeho dovolenky. Na tejto pracovnej pozícií budete vystupovať vo videách v reklamných kampaniach, ktoré prezentujú našu značku.
Je potrebná excelentná znalosť PC, sociálnych sietí a výborná znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom.
- písanie blogových článkov
- kreatívna tvorba videí na sociálne siete - scénar, kreatíva a točenie videí spolu s naším grafickým tímom (účinkovanie v krátkych reklamných kampaniach)
- komunikácia s influencermi, aktívne vyhľadávanie influencerov vo viacerých krajinách
- spravovanie sociálnych sietí podľa plánu na Instagram, Youtube, TikTok
- práca s e-shopovým systémom shoptet / výpomoc hlavnému adminovi (jednoduché práce na 1-2hod denne, podľa potreby)
- priama komunikácia so zákazníkmi počas zastupovania v našej dizajnovej predajni / showroome (po zaučení)
- výpomoc grafikom ak to bude potrebné
- iné pomocné práce na webe / v priestore prevádzky
Pracovná doba: pondelok - piatok (8:00 - 16:30)
- stabilná pracovná pozícia
- kreatívna prácacia
- veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
- práca v príjemnom pracovnom prostredí v pohodovom kolektíve bez stresu
- možnosť platového rastu
Prosíme, hláste sa na pohovor len vtedy, ak spĺňate všetky uvedené kritéria.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Internet - Expert
- Instagram- Pokročilý
- Facebook- Pokročilý
- Microsoft Word - Mierne pokročilý
- Microsoft Excel - Základy
- kreativita
- aktívne pracovné nasadenie
- asertivita
- logické myslenie
- zodpovednosť
- samostatnosťdo textu
- schopnosť vedieť pracovať premyslene a bez chýb
- rozvážnosť
Informácie o pracovnom mieste
1 000 EUR/mesiac
Do nášho tímu v e-shope hľadáme šikovného baliča zásielok. Práca zahŕňa manuálnu prácu s krabičkami, nožom a lepiacou páskou, balenie zásielok, skartovanie papiera, obaľovanie produktov do fólie a iné pomocné práce s produktami. Táto práca je vhodná len pre manuálne zručného a rýchleho človeka, ktorý sa vie sústrediť na detaily a vykonávať prácu s minimálnou chybovosťou.
Po zaučení sa očakáva takmer nulová chybovosť a dôraz na zodpovednosť, manuálnu rýchlosť, pracovitosť, stabilitu a precíznosť. Táto pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.
- balenie zásielok podľa objednávok
- manuálna práca s krabicami, nožom a lepiacou páskou
- skartovanie papiera a iných nevyužiteľných materiálov
- obaľovanie produktov do fólie alebo iných ochranných materiálov
- vykladanie a usporadúvanie tovaru v sklade
- príprava tovaru na odoslanie a označovanie zásielok
- balenie zásielok a prípravu tovaru na odoslanie
- prípravu pracovného stola
- pomocné práce s produktmi
Pracovná doba pre pozíciu Pracovník e-shopu - balič zásielok je od 8:00 do 16:30, od pondelka do piatku.
Zvýhodnení môžu byť uchádzači, ktorí už majú skúsenosť s balením zásielok.
- Stabilná pracovná pozícia
- Možnosť platového rastu
- Finančný príspevok na stravu
- Príjemné pracovné prostredie
- Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
Zvýhodnený môže byť aj uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
- Microsoft Word - Základy
- Internet - Základy
- Manuálna zručnosť
- Chuť pracovať
- Ochota učiť sa
- Hard skills: Zručnosť s balením zásielok
- Soft skills: Pracovitosť, spoľahlivosť
Informácie o pracovnom mieste
1 100 EUR/mesiac
Hľadáme do nášho tímu šikovného skladníka a šoféra, ktorý má chuť pracovať a zaúčať sa novým veciam.
Termín nástupu
ASAP
- Vozenie tovaru autom každý deň do Maďarska
- Fyzická kontrola došlého tovaru voči príjemke
- Manipulácia s tovarom v sklade, vykladanie, nakladanie, doplňovanie
- Dovážanie tovaru z externého skladu do baliacich priestorov
- Kontrola stavu zásob v sklade, pravidelný reporting
- Obsluha vysokozdvižného vozíka a maniuplácia paliet
- Spracovanie vrátených balíkov
- Občasné vykladanie tovaru a krabíc do regálov
- Pomocné práce v sklade
- Stabilná pracovná pozícia
- Možnosť platového rastu
- Finančný príspevok na stravu
- Príjemné pracovné prostredie
- Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
- Zamestnanecké zľavy
- Voľné víkendy
- Príprava tovaru na odoslanie
- Zabezpečenie správneho označenia a balenia tovaru
- Komunikácia s dopravcami a koordinácia odberu tovaru
- Čistenie a údržba skladu a skladových priestorov
- 8-hodinová pracovná doba (pondelok-piatok) s možnosťou nadčasov
Zvýhodnený môže byť aj uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
- Manuálna zručnosť
- Chuť pracovať
- Ochota učiť sa
- Soft skills: Pracovitosť, spoľahlivosť
Informácie o pracovnom mieste
1 300 - 1 400 EUR/mesiac
Do nášho pracovného tímu hľadáme ďalšieho člena, inteligentného človeka schopného samostatne myslieť. (Pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.)
Táto práca zahŕňa obsluhu e-shopovej administrácie a prepravnej administrácie. Je potrebná excelentná znalosť PC. Potrebná je excelentná znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom.
Termín nástupu
ASAP
- Spracovanie objednávok / faktúr a prepravných štítkov
- Komunikácia so zakazníkmi prostredníctvom e-mailu, telefónu a online chatu
- Zákaznícka podpora
- Riešenie problémov s meškajúcimi zásielkami
- Príprava prepravných štítkov cez dopravné systémy
- Vytváranie reklamácií u prepravcov
- Kontrola vrátených zásielok
- Práca s tabuľkami
- Denný reporting nadriadenému
- Nutná excelentná znalosť v práci s počítačom (mozilla thunderbird, google a iné)
- Práca v e-shope výhodou (ideálne platforma: shoptet)
- Stabilná pracovná pozícia
- Možnosť platového rastu
- Finančný príspevok na stravu
- Príjemné pracovné prostredie
- Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
- Zamestnanecké zľavy
Zvýhodnený môže byť aj uchádzač ovládajúci niektorý z ďalších tu nemenovaných európskych cudzích jazykov na plynulej úrovni.
30.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Internet - Expert
- Mozilla Thunderbird - Pokročilý
- asertivita
- logické myslenie
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- pracovitosť
- samostatnosť
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- schopnosť pracovať premyslene a bez chýb
- vedieť pracovať rýchlo a v strese
Informácie o pracovnom mieste
1 600 - 2 200 EUR/mesiac
Termín nástupu
25.10.2024
-
Komplexné vedenie podvojného účtovníctva v programe Abra Flexi (predtým Flexibee),
-
sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
-
zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
-
kontrola a podanie daňových priznaní,
-
komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty,
-
komunikácia so sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
-
komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
-
prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
-
posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
-
ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
-
spracovanie agendy pri evidencii PN,
-
mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
-
spracovanie dochádzky zamestnancov,
-
vypracovanie miezd,
-
spolupráca s inými oddeleniami, resp. externou dátovo/účtovníckou firmou,
-
archivácia a registratúra.
- Stabilná pracovná pozícia
- Príjemné pracovné prostredie
- Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
- Zamestnanecké zľavy
25.10.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
- ABRA FlexiBee - Pokročilý
- ABRA ERP - Mierne pokročilý
- ABRA Gen - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Schopnosť pracovať samostatne ale aj v kolektíve
- schopnosť zoraďovať úlohy podľa priorít
- organizačné schopnosti
- iniciatívnosť
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
Informácie o pracovnom mieste
1 700 - 2 200 EUR/mesiac
Termín nástupu
1.11.2024
- komunikovať s výrobcami, aj tými zahraničnými v anglickom jazyku
- identifikovať príležitosti pre nové produkty alebo vylepšenia na základe trhového výskumu, spätnej väzby od zákazníkov a priemyselných trendov
- úzko spolupracovať s dizajnérmi/grafikmi na vytváraní prototypov, náčrtov, grafických návrhov pre nové produkty
- spolupracovať s vedením spoločnosti, prevádzkovými a logistickými tímami na zabezpečení efektívnosti a nákladovej efektívnosti dodávateľského reťazca produktu
- vybrať vhodného výrobcu pre produkt, vhodné materiály, obaly...
- definovať vlastnosti produktu, funkčnosť a technické požiadavky
- dohliadať na testovanie produktov
- zabezpečiť, aby produkt spĺňal kvalitatívne štandardy a očakávania zákazníkov pred uvedením na trh
- spolupracovať s výrobcami a ich tímom aj na legislatívnych požiadavkách a splnení legislatívnych náležitostí obalov produktov
- rokovať s výrobcami o nákladoch a termínoch výroby a dodávok
- Stabilná pracovná pozícia
- Možnosť platového rastu
- Príjemné pracovné prostredie
- Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
- Zamestnanecké zľavy
1.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s produktovým manažmentom
- dobré organizačné schopnosti
- kreativita
- komunikatívnosť
- anglický jazyk na aktívnej úrovni
- logické myslenie
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- pracovitosť
- samostatnosť
- strategické myslenie
Informácie o pracovnom mieste
1 500 EUR/mesiac
Termín nástupu
6.1.2025
- Vytváranie jednoduchých CSS štýlov produktov na frontend
- Nahadzovanie blogových článkov za použitia CSS štýlov
- Jednoduché HTML duplikácie do e-shopových rozhraní (v jazykových variáciách)
- Vytváranie vizualizácii. Napríklad: produktový konfigurátor, štruktúra produktov a iné.
- Vytváranie a vylepšovanie nástrojov pre AI (OpenAI Assistent API) vyhladavanie.
- Výskum konfigurácii OpenAI a iných AI systémov pre efektívne vyhľadávanie
- Implementácia a testovanie nových funkcií
- Spolupráca s tímom na vývoji nových projektov v e-shope
- Údržba backendu e-shopu pomocou PHP
- Tvorba a úpravy frontendových častí aplikácie s použitím JavaScriptu, HTML aCSS.
- Samostatné testovanie aplikácie a jej funkcií pred nasadením do produkcie
- Zabezpečenie funkčnosti e-shopu a riešenie chýb
- IT podpora pre interné systémy (hľadanie dát v databáze, preverenie chýb,...)
- Stabilná pracovná pozícia
- Možnosť platového rastu
- Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
- Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
- Zamestnanecké zľavy
Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
13.12.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- IT
- Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Základná znalosť PHP a JavaScript.
• Skúsenosti s databázami (napr. MySQL).
• Znalosť práce s HTML aCSS.
• Spoľahlivosť a schopnosť pracovať samostatne bez priameho dohľadu.
• Zodpovednosť za testovanie pri nasadení aplikácie, písanie automatizovaných testov (napr. jednotkových testov) nie je povinné, ale je vítané.
• Ochota učiť sa nové technológie a riešiť problémy v reálnom čase.
Informácie o pracovnom mieste
1 500 EUR/mesiac
Termín nástupu
6.1.2025
- Implementácia marketingových stratégii, sledovanie účinnosti a ich optimalizácia
- Tvorba a realizácia komunikačných kampaní na zvyšovanie povedomia o značke a podporu predaja, meranie a vyhodnocovanie úspešnosti
- Starostlivosť a optimalizácia zverenej časti portfólia
- Uvádzanie nových produktov, podpora na trhu a ich vyhodnocovanie
- Aktívne sledovanie trhu, konkurencie a vyhľadávanie nových príležitostí a inovácii
- Analýza trhových dát, prieskumov a spracovanie prehľadov a prezentácii, príprava reportov z podkladov interného a externého prostredia
- Navrhovanie a organizácia účasti na podujatiach a výstavách, spolupráca s interným tímom a externými partnermi
- Samostatná práca na zverených projektoch, plánovanie a riadenie podľa stanovených cieľov
- Pomoc pri tvorbe obsahových stratégií, ktoré sa riadia cieľmi marketingového oddelenia a firemnými prioritami.
- Vyhľadávanie aktuálnych tém a obsahových formátov, ktoré zaujmú našu cieľovú skupinu
- Úzka spolupráca so socials media tímom, návrh content plánu pre sociálne siete
- Práca s externými partnermi, ako sú freelanceri alebo influenceri, na tvorbe hodnotného obsahu
- Úprava a optimalizácia obsahu podľa SEO najlepších postupov, aby bol ľahšie nájditeľný
- Vyhľadávanie relevantných kľúčových slov a sledovanie konkurencie
- Monitorovanie výkonu obsahu:
- Sledovanie úspešnosti obsahových aktivít pomocou analytických nástrojov, ako sú Google Analytics.
- Pravidelné vyhodnocovanie a návrhy na zlepšenie obsahu na základe kľúčových ukazovateľov (návštevnosť, zapojenie, konverzie)
- Stabilná pracovná pozícia
- Možnosť platového rastu
- Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
- Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
- Zamestnanecké zľavy
Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
13.12.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- marketing
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- preukázateľná prax na obdobnej marketingovej pozícii aspoň 3 roky
- príjemné vystupovanie a dobré komunikačné zručnosti
- samostatná práca na zverených projektoch a úlohách
- zanietenie pre prácu s produktami
- aktívne sledovanie trendov
- zodpovedný prístup k práci
- vysoké pracovné nasadenie, flexibilita a kreativita
- zmysel pre detail
- práca s MS Office (Excel, PowerPoint) – pokročilý
- práca so Shopteton, Adobe design, Google Analytics – výhodou
Informácie o pracovnom mieste
1 700 - 2 000 EUR/mesiac
Termín nástupu
6.1.2025
- Vyjednávanie cien a prepravných podmienok: Riadenie rokovaní s prepravcami, nastavovanie optimálnych cien a podmienok pre ecommerce.
- Nastavovanie cenotvorby dopravy: Vytváranie cenových modelov pre dopravu s cieľom zabezpečiť konkurencieschopnosť a efektivitu.
- Koordinácia IT integrácií pre dopravcov: Riadenie a komunikácia s IT oddelením na zabezpečenie hladkej integrácie a správneho napojenia dopravných systémov.
- Riadenie reklamácií: Dohľad nad procesmi riešenia reklamácií súvisiacich s dopravou, vrátane rýchlej a efektívnej komunikácie s prepravcami a zákazníkmi.
- Optimalizácia logistiky v rámci EÚ: Vyhľadávanie ideálnych logistických riešení pre jednotné štáty v rámci EÚ.
- Logistika pre kamenné obchody: Plánovanie zásobovania kamenných predajní, vrátane inventarizácie a vyhodnocovania inventúr.
- Logistika pre veľkoobchodné odbery: Komunikácia s veľkoobchodnými odoberateľmi a finálne vybavenie odoslania tovaru
- Kompletná expedícia zo skladu: Koordinácia všetkých procesov súvisiacich s expedíciou tovaru z centrálneho skladu.
- Optimalizácia logistických procesov: Neustále zlepšovanie logistických operácií pre vyššiu efektivitu.
- Spolupráca s internými tímami: Efektívna koordinácia s oddeleniami naprieč firmou s cieľom zabezpečiť optimálny prepravný a logistický reťazec.
- Stabilná pracovná pozícia
- Možnosť platového rastu
- Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
- Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
- Zamestnanecké zľavy
Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
13.12.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- logistika
- Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vyjednávacie schopnosti– skúsenosti s rokovaniami o cenách a podmienkach s prepravcami a schopnosť dosahovať dohody.
- Základy cenotvorby a plánovania– porozumenie tvorbe cenových modelov a plánovaniu dopravy, aby sme udržali konkurencieschopnosť.
- Schopnosti v oblasti IT koordinácie– orientácia v práci s IT tímom pri integrácii dopravných systémov.
- Základy správy reklamácií– schopnosť efektívne riešiť reklamácie a komunikovať s prepravcami aj zákazníkmi.
- Organizačné a analytické schopnosti– schopnosť analyzovať logistické procesy a prispievať k ich zlepšovaniu v rámci EÚ.
- Plánovanie logistiky pre kamenné obchody– skúsenosti s koordináciou zásobovania a vykonávaním inventúr.
- Spolupráca a efektívnosť– schopnosť efektívne pracovať s rôznymi tímami a prispievať k hladkému chodu logistických procesov. Znalosť práce s logistickými a skladovými softvérmi je výhodou.
Informácie o pracovnom mieste
1 200 EUR/mesiac
Termín nástupu
ASAP
- 3D rendering
- tvorba produktových obrázkov
- úprava fotografií v programe Photoshop
- príprava grafických a tlačových návrhov pre tlač
- tvorba popisov produktov
- tvorba a realizácia vizuálnych konceptov pre rôzne printové formáty, vrátane letákov a ďalších marketingových materiálov
- grafické podklady podkladov pre posty, blogy a newslettre
- grafické zadania v spolupráci s marketingovým oddelením
- tvorba bannerov pre online kampane na sociálnych sieťach
- tvorba kreatív pre marketingové účely
- sledovanie trendov a aktívne prispievanie nápadmi a inováciami
- denný resport nadriadenému
- spolupráca s grafickým tímom
- Stabilná pracovná pozícia
- Možnosť platového rastu
- Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
- Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
- Zamestnanecké zľavy
Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
27.11.2024
Požiadavky na zamestnanca
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- grafika
- Slovenský jazyk - Pokročilí (C1)
Adobe Premiere Pro - Mierne pokročilý
Adobe InDesign - Mierne pokročilý
Canva - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 1 rok praxe v oblasti grafického dizajnu
- Znalosť grafických programov (Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Figma, Canva)
- Základná znalosť princípov UX/UI dizajnu
- Schopnosť pracovať s rôznymi formátmi súborov
- Zmysel pre detail, kreativita a estetické cítenie
- Schopnosť pracovať samostatne aj v time
- Schopnosť prichádzať s inovatívnymi vizuálnymi riešeniami
- Komunikačné zručnosti a orientácia na detail
- Flexibilita a odolnosť voči stresu
Ak áno, pokojne nám napíšte. Budeme radi ak popíšete vaše kvalitné znalosti a zručnosti aj v priloženom motivačnom liste.
Životopisy spolu so sprievodným textom zasielajte na email pohovory@giovani.sk