Náš príbeh
Ako vznikla značka Giovani®
Naša značka a produkty prešli pri svojom vzniku dlhým procesom, do ktorého sme sa pustili až po dôkladnom preskúmaní trhu a ponúk výroby, aby sme vám mohli priniesť tie najkvalitnejšie produkty. Náš nápad bol vyvinutý ako odpoveď na to, ako dosiahnuť vôňu oblečenia aj bez použitia flakónového parfému. A za cieľ sme si dali aj aby bielizeň po vypratí nebola len čistá, ale aj dlhodobejšie navoňaná. Po bežných avivážach bielizeň vonia len chvíľu, ak vôbec. Strácajú preto zmysel. Naše parfémy na pranie budete cítiť ešte dlho po opratí.
Dovoľte nám previesť vás cestou, ktorou sme si museli prejsť my, aby sme pre vás vyvinuli tieto luxusné parfémové oleje na pranie.
VÝVOJ PRODUKTOV
Zrodu našej značky Giovani® predchádzal dlhý vývoj finálnych produktov. Na začiatku sme najprv testovali rôzne už existujúce značky parfémov na pranie a skúmali možnosti distribuovania alebo výroby, vyjednávali sme s dodávateľmi vonných esencií.
Otestovali sme vône viac ako 30 talianskych značiek parfémov na pranie a všetky slovenské, či české značky. Cieľ bol jasný. Vyvinúť parfémy na pranie, ktoré budú jednoznačne najintenzívnejšie a najtrvácnejšie na trhu.
ZRODENIE FINÁLNYCH VÔNÍ A PRODUKTOV
Po dlhom vývoji a testovaní vzniklo konečne základné portfólio šiestich vôní Giovani® a jednej zlatej limitky.
Vône by sme teda mali. Nasledovala tvorba celej identity značky a jej vizuál spolu vs e-shopmi v prvých krajinách.
DIZAJNOVANIE LOGA A ETIKIET
Našu značku sme nazvali menom Giovani® a pustili sme sa do navrhnutia jej luxusnej vizuálnej identity. Pri navrhovaní loga a etikiet sme na diaľku spolupracovali s desiatkami grafikov.
Každý z nich prispel niekoľkými návrhmi, ale víťazom mohol byť len jeden. Logo sme vyberali z presne 148 grafických návrhov a základ etikety pre parfémy na pranie zo 133 návrhov.
ŠTART A PRVÉ NASKLADNENIE
Na Mikuláša v roku 2022 sme spustili predaj v našich prvých dvoch e-shopoch pre krajiny: Slovensko a Česko.
Naše skúsenosti a znalosti sme pri tvorbe webstránok naplno využili a vytvorili sme web, aký nám mohli a dodnes stále môžu závidieť viacerí konkurenti, ktorí tu boli už roky pred nami.
Rozbiehame reklamné kampane, prijímame prvé objednávky a očakávame, aké budú ohlasy našich zákazníkov.
ZAVEDENIE VÝDAJNÉHO MIESTA
E-shop sa nám rozbehol rýchlo a hneď po prvom mesiaci sme zaviedli aj možnosť osobného odberu cez výdajné okienko na prevádzke nášho e-shopu v Košiciach na Slovensku.
RÝCHLE VYPREDANIE PRVEJ ŠARŽE A ÚSPEŠNÝ ŠTART
Ohlasy sú fantastické, až nadštandardne dobré. Vedeli sme, že sme vyvinuli naozaj kvalitné a rozmanité vône, dali sme si na nich veľmi záležať, ale až taký prudký predaj po prvých zákazníckych testovaniach vzoriek sme nečakali.
Fľaše parfémov na pranie Giovani® mizli z nášho skladu raketovým tempom. Riešili sme nečakané problémy s vypredanosťou viacerých našich vôní a gramáží.
EXPANZIA DO MAĎARSKA
Maďarský e-shop sme mali pripravený už dlhšie, ale pre nedostatok tovaru a jeho rýchle vypredávanie sme expanziu do Maďarska urobili naplno až v apríli.
TISÍCE POZITÍVNYCH RECENZI
Konkurenti si nás stále viac všímajú a začínajú sa od nás veľa "učiť". Latku sme ale nastolili veľmi vysoko a bude ťažké držať s nami krok. :)
Sme profesionáli v tom, čo robíme. Nechýba nám kreatívne myslenie, staviame na kvalite a nie na kvantite. A každý detail sa snažíme vyšperkovať do dokonalosti.
Stratégia kvality sa nám vyplatila a veľmi rýchlo sme sa stali uznávanou značkou s desiatkami tisíc pozitívnych ohlasov na facebooku, či v recenziách na viacerých portáloch, vrátane heureky.
UVEDENIE NOVEJ ZELENEJ LIMITKY
K zlatej limitovanej edícii parfému na pranie Giovani® pribudla ďalšia limitka. Tejto dlho vytváranej vôni sme predpovedali veľký úspech a zelená Metallic Green nesklamala. Stala sa jednou z najobľúbenejších vôní z ponuky našej značky.
VYLEPŠENIE DIZAJNU ETIKIET
Značka Giovani® je od začiatku inovatívnou entitou. Neprestávame vylepšovať už aj tak vysoký štandard kvality. Na etikety našich parfémov na pranie sme pridali zlaté metalické vzory, na dotyk zaujímavé 3D prvky a novú zamatovo jemnú povrchovú úpravu. Luxus na prvý pohľad je teraz ešte zjavnejší.
UVEDENIE ČERVENEJ LIMITKY NA TRH
Ponuku parfémov na pranie sme rozšírili o novú vôňu inšpirovanú dámskym parfémom značky Paco Rabanne FAME. Táto limitka zaznamenala obrovský úspech a jej prvá šarža sa vypredala nečakane rýchlo. Následne sme museli vydržať aj my, aj naši zákazníci viac ako dva mesiace na naskladnenie ďalšej šarže parfému na pranie Giovani® RED CASHMERE.
REGISTRÁCIA OCHRANNEJ ZNÁMKY GIOVANI®
Keďže značka Giovani® priniesla na trh veľkú kvalitu a množstvo nových ideí, pár mesiacov po vstupe na trh sme si dali značku zaregistrovať, aby bola chránená proti kopírovaniu. Proces registrácie trval niekoľko mesiacov a 17.8.2023 bola úspešne zaregistrovaná.
Giovani® je naša vlastná značka, je naším duševným vlastníctvom. Nenakupujeme existujúce produkty, nie sme distribútor. Vyrobili sme vlastné produkty pod vlastnou značkou a to s dôrazom na najvyššiu možnú kvalitu tak, aby produkty značky Giovani® reprezentovali skutočný luxus.
EXPANZIA DO RUMUNSKA
Dňa 22.9.2023 sme spustili predaj už aj na našom rumunskom e-shope. Rozrastáme sa do ďalšej európskej krajiny s 19 miliónmi obyvateľov.
SŤAHOVANIE DO 5KRÁT VÄČŠÍCH PRIESTOROV
Nestíhame a tlačíme sa. Vďaka enormnému rastu a úspechu našej značky sme boli nútení hľadať nové a väčšie priestory pre našu centrálu. V novembri 2023 sme sa po ani nie roku fungovania konečne presťahovali do 5krát väčších priestorov, ako boli naše doterajšie. Konečne máme viac miesta na prácu aj na skladovanie tovaru, aj keď vieme, že čoskoro sa nepomestíme. Už o 2 mesiace potom sa to aj potvrdilo. Skladovať náš rýchlo obrátkový a veľmi žiadaný tovar, ktorého výroba pár mesiacov trvá, sme už o v januári 2024 museli začať v externých skladoch, aby bola celá logistika zabezpečená a aby nedochádzalo k dlhšej nedostupnosti a vypredanosti produktov.
UVEDENIE ÚPLNE NOVÉHO PRODUKTU – VONNÉ SVIEČKY
Do sortimentu značky sme pridali niečo úplne iné a nové. Parfumované sviečky Giovani® s rovnakými vôňami ako sú vône našich parfémov na pranie. Na týchto produktoch sme pracovali dlho. Dali sme si veľmi záležať nielen na ich kvalite a trvácnej vôni sviečok, ale aj na dizajne. Naše sviečky sa vyznačujú naozaj dizajnovým a luxusným obalom. Sviečky Giovani® obsahujú certifikovaný prírodný palmový vosk z udržateľného palmového hája.
OTVORENIE PRVEJ KAMENNEJ PREDAJNE
Presne po roku existencie značky Giovani® na trhu sme otvorili pri našej centrále v Košiciach prvú kamennú predajňu Giovani®. Nachádza sa v úplnom centre druhého najväčšieho mesta na Slovensku.
Zákazníci z Košíc a okolia tak nemusia objednávať cez e-shop a platiť poštovné, ale môžu si prísť naše vône ovoňať a zakúpiť aj priamo do klasickej predajne. Priestory našej showroomovej predajne sme navrhli za pomoci architektky luxusne a dizajnovo.
ZHODNOTENIE PO 1.ROKU NA TRHU
Už po prvom roku existencie značky Giovani® na trhu je jasné, že Giovani® je najrýchlejšie rastúcou značkou parfémov na pranie na Slovensku, v Česku a Maďarsku. V ďalších krajinách bude proces rastu značky a expanzií pokračovať. Žiadna iná značka parfémov na pranie v týchto končinách nedosiahla už za prvý rok svojej existencie taký veľký úspech a rast ako značka Giovani®. Stali sme sa silným, rešpektovaným a zároveň obávaným hráčom na trhu parfémov na pranie.
ĎALŠÍ NÁŠ NOVÝ PRODUKT GULE DO SUŠIČKY
Do nášho sortimentu sme zaradili ďalší produkt. Jeho výrobu sme zabezpečili v spolupráci so slovenskou farmou oviec. Ide o ručne vyrábané guličky do sušičky zo 100% prírodnej ovčej vlny. Prioritou je, tak ako to už býva zvykom u všetkých našich produktov, hlavne vysoká kvalita.
EXPANZIA DO NEMECKA A RAKÚSKA
Pokračujeme v expanziách a v marci 2024 sme otvorili e-shopy už aj v Nemecku a Rakúsku. Dokopy až 93 miliónov obyvateľov ďalších európskych krajín už taktiež bude môcť vyskúšať a užívať si naše voňavé produkty značky Giovani®.
PREDSTAVENIE VÔNE INŠPIROVANEJ PARFÉMOM BACCARAT
Novinka, na ktorú všetci netrpezlivo čakali a o ktorej vývoji sme informovali ešte niekedy v septembri roku 2023, sme konečne po dlhej výrobe uviedli na trh a predstavili našim zákazníkom. Parfém na pranie sme nazvali Giovani® FRANCIS SIGNATURE.
AŽ DVE NOVÉ VÔNE PARFÉMOV NA PRANIE
Prekvapili sme našich zákazníkov pridaním až dvoch veľmi zaujímavých nových vôní parfémov na pranie do sortimentu našej značky. Vône ITALIANO a FRESH COTTON sa určite zaradia medzi bestselleri. Fresh Cotton je vôňa čerstvo vypranej bielizne a Italiano nádherný korenistý parfém, ktorý zaujme na prvé privoňanie.
EXPANZIA DO TALIANSKA
Urobili sme možno nečakaný krok a pri našej expanzii do celej Európy sme preskočili krajiny ako Chorvátsko, či Slovinsko a rozšírili sme pôsobenie našej značky rovno do kolísky parfémov na pranie. Taliansko je trh, na ktorý sme sa veľmi tešili a veríme, že sa tu stane značka Giovani® jednou z najuznávanejších a najobľúbenejších značiek.
Po dlhodobom skúmaní trhu sme sa dostali k alternatíve vyrábať oleje na pranie, ktoré sú s obsahom parfémových vonných esencií. Pôvodne tieto oleje na pranie vznikli v Taliansku a od toho sa odvíja aj názov našej značky nazvanej podľa talianskeho mena Giovani®. Na všetkom sme si dali osobitne záležať. Ako na produkte, tak aj na logu, ktoré vytváral celý tím grafikov. Prvé podobizne nášho loga boli rôznymi verziami veľkého písmena G. Nakoniec vznikla myšlienka zahrnúť do loga obrysy kvapky, ktorá symbolizuje, že naše parfémové oleje na pranie sú vlastne tekutinou. Logo Giovani® vyjadruje luxus a kvalitu našich produktov. Parfémy Giovani® sme vyvinuli v Európskej Únii, čo garantuje ich prepracovanosť na najvyššej možnej kvalitatívnej úrovni. K tým najkvalitnejším vonným esenciám a prísadám na trhu sme sa dopracovali v rodisku všetkých parfémov na pranie, v Taliansku. Vyberali sme látky, ktoré neškodia pokožke, ako to u niektorých produktoch bohužiaľ býva.
Vývoj produktovej rady Giovani®
Vráťme sa ale k začiatkom našej cesty. Po veľmi dôkladne uváženom rozhodnutí, kto bude tieto produkty pre nás vyvíjať, sme pristúpili k samotnému testovaniu vôní. Tento výber vhodných koncentrovaných vonných esencií a prísad nám trval viac ako 9 mesiacov, a to len preto, aby sme pre vás vybrali tie najideálnejšie vône.
Pred začiatkom vývoja našich parfémov na pranie sme najprv testovali existujúce značky. Prvým plánom bolo doviezť sem niektorú z už existujúcich značiek. Preto sme sa zamerali na otestovanie čo najväčšieho množstva parfémov na pranie z Talianska. Tieto produkty vznikli práve tam. Na talianskom trhu sa nachádza viac ako 40 rôznych značiek parfémov na pranie. Oslovili sme teda prakticky všetkých výrobcov a predajcov. A otestovali sme približne 30 talianskych značiek. Pri tomto testovaní sme postupne zisťovali, že talianske parfémy na pranie nemajú požadovanú intenzitu vône a ani jej trvácnosť. Ani jedna značka nesplnila naše očakávania, ktoré sme si sľubovali aj od recenzií niektorých slovenských zákazníkov. Talianske parfémy na pranie nemali ďaleko od bežných aviváží. Niektoré boli síce trochu voňavejšie, ale nikdy to nebolo úplne ono.
Po tomto dôkladnom testovaní existujúcich talianskych značiek sme sa rozhodli vyrobiť vlastný produkt a založiť vlastnú značku. Nasledovali dlhé mesiace príprav a vývoja v spolupráci s parfumérmi a špecializovanými výrobcami. Naše vône navrhoval a vytváral tím špecialistov na parfémy. Miešanie parfémov je zložitou alchýmiou, preto sme radi, že sme mali pri vývoji k dispozícii tím takýchto odborníkov.
Produkty Giovani® sú vysoko koncentrované, s obsahom parfémových esencií, ktoré dokonale prevoňajú vašu bielizeň aj domácnosť. Nešlo nám len o samotnú vôňu, ale aj o jej kvalitu, výdrž či neškodnosť voči pokožke. Počas výberu vôní sme sa sústredili aj na to, aby naša značka obsahovala rôznorodosť použitých aróm, medzi ktorými nájdete sladké, svieže či korenisté vône. Medzi produkty Giovani® sme zaradili aj také, ktoré sú inšpirované svetovými značkami ako je Dolce Gabanna či Yves Saint Laurent a iné. Nakoľko sú niektoré parfémy na svetovom trhu stálicami, bolo pre nás nanajvýš nevyhnutné, aby sa olejové parfémy na pranie niesli v rovnakých tónoch týchto vôní, čo určite ocení každý náš zákazník.
Finálne produkty sme rozdelili podľa vôní do rôznych farieb obalov. Tie sú úzko späté s názvom a vôňou v jednom. Každá farba a názov reprezentuje vôňu daného oleja. Máme 6 základných parfémov na pranie. Avšak našimi špecialitami sú limitované edície, ktoré sú o určité látky a koncentráciu silnejšie. Neznamená to však, že naše ostatné parfémy sú nejako výrazne slabšie. Limitované edície sú špecifické tým, že ich koncentrácia je o niečo silnejšia čiže stačí použiť menšie množstvo. Ich počet je limitovaný a po vypredaní sa už v ponuke znovu neobjavia. Väčšinou sú navrhované podľa drahých svetových parfémov. Limitované edície sa budú pravidelne obmieňať a to napríklad aj podľa ročného obdobia alebo preferovaných vôní, podľa trendov vo svete parfémov, ktorými sa náš tím skúsených špecialistov bude riadiť pri tvorení každej ďalšej novej limitovanej edície vône značky Giovani®.
Pri tvorení našej značky a olejov na pranie sme dali dôraz najmä na to, aby tieto produkty boli vysoko kvalitné, dlhotrvácne svojou vôňou a intenzitou, neškodlivé a v neposlednom rade jedinečné. Chceli sme priniesť na trh ten najkvalitnejší a najviac zapamätateľný produkt pre našich zákazníkov a ich oblečenie či ostatnú bielizeň, čo sa nám nakoniec aj podarilo.